Promocje
Quad Artera Solus srebrny
Quad Artera Solus srebrny

5 390,00 zł

Cena regularna: 6 490,00 zł

szt.
Quad Artera Solus czarny
Quad Artera Solus czarny

5 390,00 zł

Cena regularna: 6 490,00 zł

szt.
Pro-Ject  Essential III DC biały połysk
Pro-Ject Essential III DC biały połysk

1 400,00 zł

Cena regularna: 1 690,00 zł

szt.
Norstone Esse Black Glossy
Norstone Esse Black Glossy

438,00 zł

Cena regularna: 558,00 zł

para
Norstone SQUARE HIFI 690mm czarny
Norstone SQUARE HIFI 690mm czarny

2 590,00 zł

Cena regularna: 3 799,00 zł

szt.
Produkty tygodnia
Denon Perl Pro czarny
Denon Perl Pro czarny

949,00 zł

szt.
Quad Artera Solus czarny
Quad Artera Solus czarny

5 390,00 zł

Cena regularna: 6 490,00 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Jak kupować?

Sposoby zamawiania:

1. Poprzez koszyk w sklepie internetowym. Gdy znajdą Państwo interesujący produkt, należy umieścić go w koszyku klikając na "Dodaj do koszyka" (obok ikona koszyka). Pojawi się wówczas lista z towarami przeznaczonymi do zamówienia oraz ich łączna wartość. Mogą Państwo kontynuować swoje zakupy i dodawać kolejne towary. Po wyborze wszystkich interesujących Państwa produktów należy przejść do koszyka - ikona w prawym górnym roku sklepu.

Kolejnym krokiem jest wybranie formy przesyłki oraz podanie swoich danych teleadresowych. Wyświetli się także kwota do zapłaty i okienko, w którym można wpisać swoje uwagi. Następnie należy wcisnąć przycisk "Złóż zamówienie".

Po wciśnięciu przycisku "Złóż zamówienie" sklep poprosi o podanie danych adresowych klienta, umożliwi zamówienie faktury, oraz wybranie innego adresu doręczenia. Następnie wystarczy wcisnąć przycisk „Złóż zamówienie” i oczekiwać na wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia otrzymają Państwo link, który należy aktywować aby zamówienie przeszło do kolejnego etapu realizacji.

 

2. Poprzez pocztę elektroniczną - wysyłając wiadomość e-mail na adres epicentrumd@gmail.com i podając w niej swoje imię i nazwisko, adres dostawy, rodzaj i ilość wybranego towaru, a także dogodny sposób płatności. Jeśli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili fakturę, należy podać dodatkowo niezbędne dane;

 

3. Telefonicznie - poprzez kontakt pod numerem: 12 266 5  25 lub 500 773 773

Sposoby dostępności:

W odróżnieniu od innych sklepów internetowych większość produktów mamy dostępnych "od ręki". W sklepie Epicentrum Dźwięku obowiązują następujące opisy dostępności produktów:

"W magazynie - wysyłka 24h" - towar znajduje się w naszym magazynie; wysyłamy go najczęściej tego samego dnia, w którym nastąpiło potwierdzenie zamówienia lub po zaksięgowaniu wpłaty na konto przy opcji przedpłaty do godziny 13.00. Maksymalny czas wysyłki to 24 godziny od momentu potwierdzenia przez Klienta.

"Na zamówienie od 2 do 14 dni" - towar sprowadzamy na zamówienie. Czas oczekiwania wynosi zazwyczaj od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od towaru oraz jego dostępności u naszego dostawcy. W celu określenia przybliżonego terminu dostawy prosimy o kontakt;

"Do wyczerpania zapasów" - towar znajduje się na naszym magazynie, jednak nie ma go u dostawców. Oznacza to, że w momencie sprzedania ostatniej sztuki sprzedaż zostaje zakończona.

"Niedostępny (w przypadku zainteresowania prosimy o kontakt)" - towar niedostępny w dłuższym terminie lub wycofany z oferty. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt.

Promocja” - towar pełnowartościowy o obniżonej czasowo cenie.

Wyprzedaż” - towar o obniżonej cenie z powodu wycofania z produkcji lub towar o obniżonej cenie z powodu uszkodzenia.

Wyłącznie po kontakcie” - towar, który nie jest dostępny w bezpośredniej sprzedaży internetowej, tzn nie ma możliwości zakupu go przez koszyk w sklepie internetowym. Może to być produkt dostępny także wysyłkowo po kontakcie ze strony klienta lub produkt, który nie wszedł jeszcze do regularnej sprzedaży, stąd klient zostanie poinformowany w momencie wprowadzenia go do dystrybucji na terenie kraju.

Prosta instrukcja zakupów w naszym sklepie.

Jak kupić ?
1. Jeśli wybrałeś produkt, zaznacz liczbę jaką chcesz zamówić.
2. Następnie kliknij "Dodaj do koszyka".
3. Dodanie do koszyka automatycznie przekierują Cię na stronę z wyborem formy wysyłki oraz płatności.
W każdym momencie możesz wyszukiwać i dodawać inne produkty z naszego sklepu, ponieważ produkt dodany do koszyka nie zostanie z niego usunięty nawet jeśli nie dokonasz od razu wyboru formy płatności i dostawy.
4. Wybierz przycisk "kontynuuj zakupy" z lewej strony lub "ZAMAWIAM" z prawej strony.
5. Pojawi się strona z wyborem czy chcesz kupić:
a) bez rejestracji w sklepie,
b) z rejestracją w sklepie i wymaga to wprowadzenia danych. Warto skorzystać z tej opcji, ponieważ twoje dane już na stałe będą zapisane i nie będziesz ich musiał wypełniać przy kolejnym zamówieniu,
c) przez zalogowanie się, jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym sklepie.
Wybierz preferowaną formę i kliknij pod nią przycisk.
6. Pojawi się strona na której wypełniasz swoje dane.
Na tej stronie możesz również:
a) dodać dowolne uwagi do zamówienia. Jeśli będą wymagały dodatkowych ustaleń, skontaktujemy się z Tobą i i je potwierdzimy. Dla przykładu możesz nas poinformować, że chcesz wysyłkę za dwa dni, bo wracasz z delegacji za trzy dni,
b) wybrać opcję faktury VAT. Tutaj wybierasz czy chcesz fakturę VAT na firmę i wymaga to podania numeru NIP, czy na osobę fizyczną. W obydwu przypadkach skorzystamy przy wystawianiu faktury z podanych przez Ciebie danych.
Po wypełnieniu danych kliknij przycisk "PODSUMOWANIE".
7. Podsumowanie.
Sprawdź na spokojnie czy Twoje dane i preferencje odnośnie formy płatności i wysyłki się zgadzają.
Jeśli chcesz coś poprawić: kliknij przycisk "wstecz" po lewej stronie.
Jeśli wszystko jest poprawne: kliknij przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP" po prawej stronie.
GOTOWE.

Dodawanie do przechowalni.
1. Przechowalnia umożliwia przechowanie produktu na czas x dni. Dzięki temu masz czas na ewentualną  decyzję, a produkt nie zostanie usunięty po wyjściu ze strony tak jak z "koszyka zakupów."
2. Przechowanie produktu nie jest równoznaczne z rezerwacją, to tylko ułatwienie przeglądu wybranych produktów dla Ciebie jak ponownie wejdziesz na naszą stronę.
3. Przechowalnia jest dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych na naszej stronie.

Stan dostępności.
1. Stan dostępności oznacza czy posiadamy dany produkt na stanie.
2. Oznaczenie "Na zamówienie" oznacza, że produktu fizycznie nie posiadamy, ale możemy go sprawnie zamówić od producenta lub dystrybutora.
3. Zamawiając produkt z oznaczeniem "Na zamówienie" przekazujesz nam informację, że chciałbyś go nabyć. W tym wypadku staramy się jak najszybciej skontaktować z producentem lub dystrybutorem i dostarczyć Ci informację jak szybko produkt możemy dla Ciebie mieć.
Pamiętajcie że różne firmy mają różne godziny i w pewnych godzinach nie możemy od razu zweryfikować informacji o dostępności. Ale możesz być pewny, że w momencie wkrótce po tym jak otrzymamy informację o takim zamówieniu, sprawnie prześlemy zapytanie do producenta lub dystrybutora, abyś jak najszybciej otrzymał od nas zwrotną informację.
4. Produkt który mam na stanie zostanie przekazany do realizacji zamówienia zgodnie z kolejnością.  

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Jak kupować?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl