PROMOCJE
Audiolab 6000A Play czarny
Audiolab 6000A Play czarny

3 399,00 zł

Cena regularna: 4 699,00 zł

szt.
Audiolab 6000CDT srebrny
Audiolab 6000CDT srebrny

1 849,00 zł

Cena regularna: 1 949,00 zł

szt.
Audiolab 6000N Play srebrny
Audiolab 6000N Play srebrny

1 849,00 zł

Cena regularna: 2 299,00 zł

szt.
Audiolab 6000N Play czarny
Audiolab 6000N Play czarny

1 849,00 zł

Cena regularna: 2 299,00 zł

szt.
Produkty tygodnia
JBL L100 Classic Black Edition
JBL L100 Classic Black Edition

18 990,00 zł

para
Revel Concerta 2 M16 czarny połysk
Revel Concerta 2 M16 czarny połysk

6 990,00 zł

para
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Czas realizacji

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

 

1. Produkty oznaczone statusem "Dostępny" wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego. 

Wyjątkiem są produkty wielkogabarytowe o wadze powyżej 30kg, ponieważ wymagają wysyłki na palecie, co się wiąże z terminem wysyłki do 2 dni roboczych.

 

2. W większości przypadków zamówienia złożone do godziny 11.00 są wysyłane w tym samym dniu kurierem DPD, DHL, inPost i UPS.

Polecamy wybór DPD, bo to firma kurierska, która ma odbiór u nas najpóźniej.

 

3. Zamówienia do operatorów paczkowych inPost i Orlen złożone do 16:00 też w większości zostaną zrealizowane w dniu złożenia zamówienia. Oczywiście w dniach poniedziałek-piątek.

 

4. Wysyłki paletowe. Wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych co związane jest z:

a) dłuższym czasem przygotowania przesyłki,

b) operatorzy DHL i Raben po przyjęciu zgłoszenia na odbiór przesyłki dopiero na następny przydzielają odbiór. Auta obsługujące palety mają ograniczoną ilość miejsc paletowych i trasa wyznaczana jest po zebraniu zamówień z danego rejonu i przeliczeniu ilości dostępnych miejsc paletowych. 

 

5. Produkty ze statusem "Na zamówienie" lub wskazanym terminem wysyłane są przez nas niezwłocznie po otrzymaniu zamówionego produktu od dystrybutora lub producenta.

 

6. W przypadku zamówień wymagających dostawy na palecie oraz tych ze statusem "Na zamówienie" będziemy się kontaktować z Wami i ustalać pewne kwestie z wyprzedzeniem. Szanujemy Wasz czas i pieniądze, więc utrzymujemy niezbędny kontakt.

 

7. Zastrzegamy sobie prawo do pomyłki dotyczącej dostępnej formy dostawy przy danym produkcie.

Dlaczego ?

Czasem może się okazać się że produkt wymaga dostawy na palecie, czasem się okazuje że jakiś kurier lub operator zmienił wytyczne co do wagi i wymiarów dopuszczalnych przesyłek do wysyłki daną usługą.

Natomiast będziemy wtedy Was informować o ewentualnych zmianach i wspólnie uzgadniać zmianę formy wysyłki czy dostawcy.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl